Tesla Autonominio Vairavimo Sistemos Iššūkiai

Ar kada nors susimąstėte, kaip veikia autonominio vairavimo technologijos? Tesla, viena iš pirmaujančių automobilių gamintojų, jau seniai siekia revoliucijos šioje srityje. Įdomu, kaip šios technologijos vystosi ir kokie iššūkiai kyla jų kelyje?

2023 metų sausį Tesla pranešė, kad visi Model S ir Model X automobiliai bus aprūpinti aštuoniomis kameromis, radaro sistema, 12 ultragarso jutiklių ir aukštos galios kompiuteriu, leidžiančiu jiems važiuoti autonomiškai. Tačiau, kiek laiko prireiks, kol šios technologijos taps kasdienybe?

Elonas Muskas, Tesla generalinis direktorius, socialiniame tinkle Twitter buvo paklaustas, kiek laiko prireiks, kol Full Self Driving funkcija, kurią suteikia daugybė jutiklių ir kamerų, pastebimai pagerės, lyginant su dalinai autonominiu Enhanced Autopilot. Muskas atsakė: „galbūt 3 mėnesiai, tikrai 6 mėnesiai.“ Tačiau praėjo devyni mėnesiai, o tie savininkai, kurie sumokėjo už Full Self Driving funkciją, vis dar vairuoja patys.

Balandį Model S ir Model X savininkų grupė pateikė kolektyvinį ieškinį prieš automobilių gamintoją, teigdami, kad Enhanced Autopilot sistema buvo „iš esmės nenaudojama ir akivaizdžiai pavojinga“. Jie taip pat teigia, kad Tesla juos klaidino, žadėdama nuotolines Autopilot atnaujinimus, kurie pagerins sistemos galimybes. Nors metų pradžioje atnaujinimai buvo dažni, praėjo penki mėnesiai nuo paskutinio sistemos atnaujinimo.

Ne tik Full Self Driving funkcija dar neveikia, bet ir daug mažiau pažengusi Enhanced Autopilot nesugeba veikti taip gerai, kaip ankstesnė sistemos versija. Tesla atsiskyrimas nuo Mobileye prieš metus greičiausiai yra dalis priežasčių, dėl kurių kilo šios problemos. Mobileye buvo Tesla partneris originalioje Autopilot sistemoje, tačiau abi kompanijos išsiskyrė, kai Mobileye išreiškė „saugumo susirūpinimą dėl Autopilot naudojimo be rankų“.

Mobileye manė, kad Tesla klaidina klientus dėl Autopilot funkcionalumo, kuris reikalauja, kad vairuotojas visada laikytų rankas ant vairo. „Ilgainiui tai pakenks kompanijos ir visos pramonės interesams, jei tokio tipo saugumo ribų stumdymas bus siejamas su mūsų reputacija,“ sakė Mobileye pirmininkas Amnonas Shashua.

Šios problemos kelia klausimų apie autonominio vairavimo technologijų ateitį. Ar Tesla sugebės įveikti šiuos iššūkius ir pristatyti visiškai autonominius automobilius? Kol kas lieka tik laukti ir stebėti, kaip ši istorija vystysis.

Daugiau apie automobilio priežiūros paslaugas galite sužinoti čia.

https://autoplovykla.lt/ru/moika-dvigatelya/
https://autonuoma12.lt/mercedes-benz-parduotu-visureigiu-skaicius-virsijo-2-milijonus/
https://snautomatika.lt/audi-a2-elektromobilis-bus-nutrauktas/