https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas/
Hyundai Naujas Žingsnis Prabangos Automobilių Segmente
Hyundai, viena iš pirmaujančių automobilių gamintojo pasaulyje, ruošiasi rimtam žingsniui į prabangios automobilių rinkos segmentą. Užuot sukūręs visiškai naują prekės ženklą ir platinimo tinklą, kaip tai darė kai kurie kiti automobilių gamintojai, Hyundai pasirinko „salonas-salone“ strategiją. Ši strategija leidžia sukurti prabangos zoną esančiuose dilerių salonuose, kur bus eksponuojami tokie modeliai kaip Genesis sedanai, Genesis coupe ir būsimas Equus prabangusis sedanas.
Šis žingsnis leidžia sutaupyti dilerių milijonus dolerių, kuriuos kitu atveju reikėtų investuoti į naujų salonų kūrimą. Vietoj to, papildomi šimtai tūkstančių dolerių bus išleisti naujų ekspozicinių zonų įrengimui esamuose salonuose. Strategija, panaši į Toyota-Scion naudojamą, leis sukurti tiek fizinę, tiek psichologinę atskirtį Hyundai salono aplinkoje.
Genesis modeliai konkuruoja su tokiais automobilių modeliais kaip Infiniti G37 ir BMW 335i Coupe, o Genesis sedanai – su BMW 5 serija, Mercedes E-klasė ir Lexus GS. Tuo tarpu naujasis Equus bus pritaikytas konkuruoti su aukščiausios klasės modeliais, tokiais kaip BMW 7 serija ir Lexus LS. Šis modelis, planuojama, kainuos šiek tiek mažiau nei LS ir bus parduodamas nuo rudens.
Dyzelinių variklių plovimas
Moderniose Hyundai automobiliuose taip pat yra daug dėmesio skiriama variklių efektyvumui ir ilgaamžiškumui. Dyzelinių variklių plovimas yra svarbi priežiūros procedūra, kuri gali padėti išlaikyti variklio eksploatacines savybes ir pratęsti jo tarnavimo laiką. Jei norite sužinoti daugiau apie dyzelinių variklių plovimą, galite apsilankyti šioje nuorodoje: dyzelinių variklių plovimas.
Šis naujas Hyundai žingsnis prabangios automobilių rinkos link dar kartą patvirtina jų siekį tapti rimta jėga šioje rinkoje. „Mes ketiname naudoti naujo Equus išleidimą, kad išplėtotume ir toliau įtvirtintume Hyundai kaip teisėtą jėgą prabangos segmentuose“, – teigia Hyundai atstovai.
Šis sprendimas pabrėžia Hyundai norą pasiūlyti tarptautinę kokybę ir prabangos pojūtį už konkurencingą kainą. Pirkėjai turės galimybę mėgautis aukščiausios klasės komfortu ir technologijomis, tuo pačiu metu išlaikant prieinamą kainą.
Apibendrinant, Hyundai „salonas-salone“ strategija yra protingas judėjimas prabangos rinkos užkariavimo link, leisdamas klientams patirti prabangą be didelių papildomų išlaidų. Sekantys metai žada būti įdomūs šiam prekės ženklui, nes jie toliau siekia tapti vienu iš pirmaujančių prabangos automobilių gamintojų pasaulyje.
https://auto-rent.lt
https://mazasiskeliautojas.lt/jeep-pristato-nauja-4xe-zenkleli-skirta-ikraunamiems-elektriniams-wrangler-compass-ir-renegade-modeliams/