LaFerrari: Technologijų ir Dizaino Simbiozė
Ar kada nors susimąstėte, kaip atrodo automobilis, kuris apjungia automobilių pramonės viršūnę ir technologinį meistriškumą? „LaFerrari“ yra būtent toks automobilis. Pristatytas Ženevos automobilių parodoje, šis automobilis žymi naują erą „Ferrari“ istorijoje. Pirmą kartą „Ferrari“ kelio automobilis naudoja benzino-elektrinės sistemos technologiją, kuri vadinama HY-KERS. Ši sistema sujungia 6,3 litro V12 variklį, generuojantį 789 AG, su elektriniu varikliu, kuris prideda dar 161 AG, pasiekiant bendrą 950 AG galią.
Kalbant apie našumo rodiklius, „Ferrari“ teigia, kad „LaFerrari“ gali pasiekti 0-100 km/h greitį per mažiau nei 3 sekundes, o 0-200 km/h per mažiau nei 7 sekundes. Maksimalus greitis siekia 300 km/h per mažiau nei 15 sekundžių, tai yra dviem sekundėmis greičiau nei „McLaren P1“. Skirtingai nuo „McLaren“, „LaFerrari“ negali važiuoti tik elektriniu režimu, tačiau jo hibridinė sistema yra optimizuota maksimaliai galiai.
Be jokios abejonės, „LaFerrari“ yra greičiausias „Ferrari“ istorijoje, sugebantis įveikti Fiorano trasą per mažiau nei 1 minutę ir 20 sekundžių. Tai trimis sekundėmis greičiau nei F12 ir penkiomis sekundėmis greičiau nei Enzo. Regeneracinės stabdymo funkcijos dėka, baterijos gali būti įkraunamos ne tik stabdant, bet ir kai benzininis V12 variklis generuoja perteklinį sukimo momentą, kuris paverčiamas energija.
Automobilio masė yra optimaliai paskirstyta tarp ašių, su 41/59 priekio ir galo svorio paskirstymu. Sunkiausi komponentai yra sumontuoti žemai, dėl ko automobilio svorio centras yra tik 35 mm aukštyje. Hibridinė baterijų pakuotė buvo surinkta Scuderia Ferrari skyriuje, kur taip pat gaminamos F138 F1 automobilio KERS sistemos dalys.
Salone sėdynė yra fiksuota, panašiai kaip lenktyniniame automobilyje, tačiau vairas ir pedalų dėžė yra reguliuojami, kad prisitaikytų prie kiekvieno vairuotojo poreikių. Dizaino požiūriu, „Ferrari“ teigia, kad „LaFerrari“ įkvėpimas kyla tiek iš dabartinių F1 automobilių, tiek iš 1960-ųjų pabaigos „Ferrari“ prototipinių lenktyninių automobilių.
„Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo teigia, kad „LaFerrari“ yra aukščiausias kompanijos pasiekimas, apibrėžiantis technologinę inovaciją, našumą, vizionierišką dizainą ir vairavimo malonumą. Jis taip pat pažymi, kad technologijos, naudojamos „LaFerrari“, ateityje bus pritaikytos visai „Ferrari“ gamai, pabrėždamas, kad „LaFerrari“ yra visos automobilių pramonės etalonas.
Norėdami sužinoti daugiau apie automobilio priežiūrą, apsilankykite čia.
https://autoplovykla.lt/automobilio-salono-valymas/
https://autorentvilnius.lt/svedija-tiesia-elektrini-greitkeli-galinti-ikrauti-elektromobilius-joms-vaziuojant/
https://vytautobrigada.lt/audi-pristato-naujaji-q7-3-0-tdi-vokietijoje/