General Motors keičia sprendimą dėl Corvette prekybos

General Motors, viena iš pasaulyje pirmaujančių automobilių gamintojų, neseniai peržiūrėjo savo sprendimą dėl Chevrolet Corvette prekybos tinklo plėtros. Pradžioje buvo nuspręsta, kad tik 900 parduotuvių galės prekiauti naujais sportiniais automobiliais, remiantis jų Corvette pardavimų istorija 2012 metais. Šis sprendimas sukėlė nepasitenkinimą tarp mažesnių parduotuvių, kurios neatitiko nustatytų kriterijų, tačiau norėjo turėti vieną Corvette savo salone, kad pritrauktų klientus, net jei automobilis ilgai stovėtų neparduotas.

Automobilių pramonėje toks „halo“ automobilio naudojimas nėra naujiena. Chevrolet parduotuvės jau anksčiau naudojo šią strategiją su ankstesniais Corvette modeliais. Tačiau dabar General Motors nusprendė atverti duris likusioms 2,100 parduotuvių, nors ne visos jos planuoja pradėti prekiauti Stingray modeliu. Prieš tai, pardavėjai turėjo parduoti bent keturis Corvette automobilius 2012 metais, kad gautų teisę prekiauti naujuoju modeliu.

Vis dėlto, norint prekiauti C7 modeliu, nepakanka tik pakelti ranką. Kaip ir kitų transporto priemonių atveju, General Motors reikalauja, kad personalas būtų tinkamai apmokytas. Šiuo atveju, mokymo programa apima kelionę į Spring Mountain Motorsports Ranch Pahrumpe, Nevadoje, kur vyksta renginys, kainuojantis 2,000 dolerių vienam dalyviui ir trunkantis pusantros dienos.

Šis sprendimas yra svarbus ne tik dėl to, kad atveria daugiau galimybių pardavėjams, bet ir dėl to, kad jis gali turėti įtakos Chevrolet prekės ženklo įvaizdžiui ir pozicionavimui rinkoje. Corvette yra vienas iš labiausiai atpažįstamų ir geidžiamų sportinių automobilių, todėl jo prieinamumas platesniame prekybos tinkle gali padidinti prekės ženklo žinomumą ir pritraukti naujų klientų.

Ši strategija taip pat gali turėti įtakos mažesnių parduotuvių konkurencingumui. Nors kai kurios iš jų gali neturėti išteklių dalyvauti brangiuose mokymuose, galimybė turėti Corvette savo salone gali tapti svarbiu traukos centru. Tai gali paskatinti parduotuves investuoti į personalo mokymus ir plėsti savo pasiūlą, siekiant išlaikyti konkurencingumą rinkoje.

Apibendrinant, General Motors sprendimas atverti Chevrolet Corvette prekybos tinklą platesniam parduotuvių ratui yra žingsnis, kuris gali turėti reikšmingą poveikį tiek pardavėjų, tiek visos rinkos dinamikai. Šis sprendimas atspindi bendrovės strateginį siekį didinti savo prekės ženklo vertę ir pasiekiamumą, tuo pačiu metu suteikiant pardavėjams daugiau galimybių ir iššūkių.

Daugiau informacijos apie automobilių priežiūrą galite rasti čia.

https://autoplovykla.lt/zibintu-poliravimas/
https://automondis.lt/japonijoje-yra-plataus-korpuso-ford-f-150-raptor/
https://autopirkimai.lt/toyota-auris-komerciniame-automobilyje-naudojamas-translytis-modelis/