Įdomus Žvilgsnis į Dodge Challenger SRT Demon ir Jo Rinkodaros Triukus

Ar kada nors susimąstėte, kaip automobiliai tampa kultiniais simboliais? Vienas iš tokių pavyzdžių yra 2018 metų Dodge Challenger SRT Demon. Tai automobilis, kuris ne tik pritraukė dėmesį savo techninėmis charakteristikomis, bet ir sukėlė susidomėjimą per sumanią rinkodaros kampaniją.

Fiat Chrysler, prieš išleidžiant šį modelį, per kelis mėnesius pristatė net 13 anonsinių vaizdo įrašų. Šie vaizdo įrašai, kartu su Demon pasirodymu filme The Fate of the Furious ir įspūdingu pristatymo renginiu Niujorke, padėjo šiam modeliui tapti vienu labiausiai aptarinėjamų automobilių 2017 metais.

Įdomu tai, kad buvo pagaminta tik 3000 šio modelio vienetų, kurių kiekvienas turėjo 840 arklio galių. Taigi, Dodge neturėjo sunkumų parduodant visus šiuos automobilius net ir be aukšto profilio reklamos kampanijos. Tačiau ši kampanija nebuvo skirta tik Demon pardavimams skatinti.

Iš esmės, visas Demon projektas, pradedant reklamine kampanija ir baigiant pačiu automobiliu, buvo vienas didelis rinkodaros triukas, skirtas Challenger vardui stiprinti. Ir tai tikrai pasiteisino. Per 2017 metus Challenger pardavimai padidėjo 4.5 procentais, o rugpjūčio mėnesį jie išaugo net 18.8 procentais, palyginti su 2016 metų rugpjūčiu.

Rugpjūčio mėnesį buvo parduota 6253 Challenger modelių, todėl jis tapo populiariausiu „pony car” Amerikoje, lenkdamas tiek Mustang, tiek Camaro modelius. Iki šio mėnesio Challenger patyrė geriausius metų pardavimus.

FCA keleivinių automobilių prekės ženklo vadovas Tim Kuniskis neseniai interviu metu sakė: „Mes dar nepastatėme pirmojo Demon, bet žmonės kalba apie šį automobilį nuo sausio mėnesio. Taigi, susidomėjimas auga ir parduodami kiti Challenger modeliai. Mūsų Challenger pardavimai yra neįtikėtini. Mes turime rekordiškus metų pardavimus.“

Jis pridūrė: „Demon parduoda SRT, Scat Pack ir įprastus Hellcat modelius. Mes sukūrėme Demon tam, kad įtvirtintume prekės ženklo įvaizdį žmonių mintyse. Ir tai yra toks požiūris, kokį norime, kad žmonės matytų.“

Šis rinkos pasirodymas yra ypač įspūdingas, atsižvelgiant į Challenger amžių, palyginti su konkurentais. Šis raumeningas kupė buvo pradėtas gaminti 2008 metais ir 2015 metais buvo atnaujintas, tačiau vis dar remiasi tuo pačiu Daimler kilmės LX platforma ir turi tas pačias 3.6 litrų V6, 5.7 litrų V8 ir 6.4 litrų V8 variklio parinktis, kaip ir 2011 metais.

Dodge sugebėjo išlaikyti jį aktualų, pristatydama 6.2 litrų supercharged Hellcat variantą ir dabar Demon, parodydama Ford ir Chevy, kad jums nebūtinai reikia visiškai naujo automobilio su pažangesne važiuokle ir moderniais varikliais, kad pritrauktumėte pirkėjus – jums tereikia šiek tiek ažiotažo ir patrauklaus halo modelio.

Norėdami sužinoti daugiau apie automobilių priežiūrą, apsilankykite čia.

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/
https://autovitrina.lt/la-2009-pasauline-porsche-boxster-spyder-premjera/
https://brangusautosupirkimas.lt/mitsubishi-outlander-phev-apzvalga-ir-pirmasis-vaziavimas/