Įdomios naujienos apie vandenilio kuro elementų automobilius: naujoji Toyota Mirai karta

Įsivaizduokite elektrinį automobilį, kurio niekada nereikia įkrauti iš elektros tinklo. Fundamentaliai, būtent toks yra vandenilio kuro elementų automobilis. Nuo 2015 metų debiuto daugiau nei šeši tūkstančiai kompaktiškų „Toyota Mirai” sedanų rado savo namus JAV. Šiandien „Toyota” pristatė naują kryptį savo antrosios kartos FCEV, kuri vėliau pasirodys kai kuriose salonuose 2020 metų pabaigoje.

Naujoji 2021 metų Toyota Mirai koncepcija gerokai nutolsta nuo įprastinių priekiniais ratais varomų platformų, kurios dažnai naudojamos alternatyviai varomose transporto priemonėse ir hibriduose. Naujoji platforma yra didesnė ir varoma galiniais ratais, siekiant suteikti prabangos vairavimo patirtį. Su 114,9 colio ratų baze ir 195,8 colio bendru ilgiu, 2021 metų Mirai koncepcija yra 5,5 colio ilgesnė tarp ašių ir 3,3 colio ilgesnė bendrai, palyginti su dabartiniu Mirai modeliu. Pastebimai, Mirai koncepcija nebeturi skiriamosios linijos tarp galinių sėdynių, leidžiant trečiam keleiviui patogiai įsitaisyti gale.

2021 metų Mirai koncepcijos dizainas atspindi prabangesnę transporto priemonę – tai tinka, nes mažo tūrio vandenilio kuro elementų sedanas turi turėti aukštą kainą, siekiant atgauti tokios unikalios jėgos pavaros kaštus. Ilgas variklio dangtis ir trumpas galinis denis suteikia įspūdingą keturių durų kupė profilį. Kuro elemento jėgos pavara bus patobulinta didesnės talpos vandenilio saugojimo baku, prailginant atstumą tarp papildymų.

Pasak vyresniosios inžinierės Jackie Birdsall, „Toyota” siekia trisdešimties procentų padidinti važiavimo nuotolį, palyginti su dabartiniu Mirai, kurio EPA apskaičiuotas nuotolis yra 312 mylių. Ekstrapoliuojant, 2021 metų Mirai koncepcija turėtų įveikti daugiau nei keturis šimtus mylių su pilnu vandenilio baku. Tai svarbu, nes infrastruktūra, palaikanti šias transporto priemones, dar nėra ten, kur ji turėtų būti.

Kalifornijoje šiuo metu yra 36 vandenilio papildymo stotys, taip pat viena Havajuose – šios dvi valstijos yra vienintelės, kuriose šiuo metu siūloma įsigyti Mirai. Šiaurės rytinė JAV yra kitas „Toyota” kuro elementų pastangų tikslas, nes Naujojoje Anglijoje yra keletas vandenilio papildymo stočių. Tačiau reguliavimo problemos ir senos teisės aktai, susiję su vandenilio transportavimu per tunelius ir tiltus, šiuo metu daro FCEV vairavimą beveik neįmanomą šioje tankiai apgyvendintoje srityje.

Norėdami sužinoti daugiau apie naująsias technologijas, kviečiame apsilankyti čia.

Laukite daugiau detalių 2019 metų Tokijo automobilių parodoje, kuri vyks spalio pabaigoje.

https://autoplovykla.lt/ru/moika-salona-avtomobilya/
https://superkamautomobilius.lt/ziurekite-kaip-corvette-zr1-pasiekia-212-myliu-per-valanda-greiti/
https://gtvautomoto.lt/lotus-kuria-naujus-variklius-savo-naujiems-modeliams/