Technologinė Analizė: Ferrari 599XX Rekordas Nürburgring Nordschleife Trasos
Ar kada nors susimąstėte, kaip technologijos gali pakeisti automobilių sporto pasaulį? Naujausias Ferrari 599XX pasiekimas Nürburgring Nordschleife trasoje yra puikus pavyzdys, kaip inžinerinės naujovės gali atverti naujas galimybes. Šis automobilis tapo pirmuoju „gamybiniu sportiniu automobiliu“, kuris įveikė trasą greičiau nei per 7 minutes, pasiekdamas 6 minutes ir 58.16 sekundės. Tačiau yra keletas subtilybių, kurios verčia mus giliau pažvelgti į šį pasiekimą.
Ferrari 599XX nėra tradicinis gamybinis automobilis. Jis nėra gatvėse legaliai naudojamas, ypač su lenktyniniais slick padangomis, kurios suteikia papildomą sukibimą trasoje. Todėl, nors Ferrari gali didžiuotis tam tikru rekordu, tikrasis gamybinių automobilių rekordas vis dar yra diskusijų objektas. Greičiausias teisėtai gatvėje naudojamas „gamybinis automobilis“ yra Radical SR8LM, įveikęs trasą per 6:48. Tačiau šis modelis nėra legaliai naudojamas visur, pavyzdžiui, Šiaurės Amerikoje.
Įdomu tai, kad 599XX įkvėpė kito modelio – 599 GTO – kūrimą, kuris buvo pristatytas Pekino automobilių parodoje. Šis modelis naudoja keletą technologinių sprendimų, kurie pirmiausia buvo išbandyti 599XX. Viena iš tokių inovacijų yra F1 kilmės ratų „doughnuts“, kurie mažina turbulenciją ir taip pagerina stabdžių aušinimą. Be to, 599XX pasižymi aukšto našumo dinaminiu konceptu, integruotu dizainu ir važiuoklės nustatymais, kurie naudojant sudėtingą elektroniką valdo automobilio valdymo mechanines ribas, siekiant maksimalaus našumo.
Aerodinamikos srityje 599XX įdiegė naują Actiflow™ sistemą, kuri padidina prispaudimo jėgą ir/arba mažina pasipriešinimą priklausomai nuo automobilio padėties posūkiuose. Ši sistema, kartu su kitais kruopščiais detalizavimais, užtikrina, kad 599XX turi nepaprastai aukštą prispaudimo jėgą – iki 630 kg esant 300 km/h greičiui.
Šio automobilio našumui esminę reikšmę turėjo specifinių komponentų kūrimas kartu su techniniais partneriais: Brembo – už anglies keramikos stabdžius, Michelin – už padangas ir Shell – už kurą bei tepalus. Šios bendradarbiavimo pastangos leido sukurti automobilį, kuris ne tik pasiekė įspūdingą rekordą, bet ir atvėrė naujas galimybes automobilių sporto inžinerijoje.
Ar šis rekordas yra tikra naujovė, ar tik inžinerinis triukas, skirtas pritraukti dėmesį? Tai klausimas, kuris gali būti svarstomas įvairiais aspektais. Nepaisant to, Ferrari 599XX pasiekimas parodo, kaip technologijos gali išplėsti automobilių sporto ribas ir įkvėpti naujus modelius bei sprendimus, kurie gali tapti kasdienio gyvenimo dalimi.
Daugiau apie automobilių interjero valymo paslaugas galite sužinoti čia.
https://autoplovykla.lt/en/glass-polishing/
https://emaauto.lt/ford-f-serijos-super-duty-pasieks-800-pedu-svaru-sukimo-momenta/
https://emaauto.lt/vienaturis-lexus-gx-galimi-turbininiai-varikliai/