Neįtikėtinos Lamborghini Specialiosios Laidos: Techninis Tyrimas

Įdomu, kaip Lamborghini sugeba nuolat kurti automobilius, kurie ne tik stebina, bet ir žadina smalsumą? Pastaraisiais metais ši italų automobilių gamintoja atkreipė dėmesį, pristatydama itin ribotas laukinių superautomobilių versijas. Tokie modeliai kaip Veneno ir Sesto Elemento yra tik pradžia, kaip patvirtina kompanijos tyrimų ir plėtros vadovas Maurizio Reggiani.

Reggiani kalbėjo apie šiuos automobilius Detroito automobilių parodos metu ir pabrėžė, kad tokie automobiliai taps pastovia prekės ženklo dalimi. „Manau, kad galime sukurti vieną kasmet“, – sakė jis. Nors šie automobiliai dažnai suprojektuojami per trumpą laiką, pavyzdžiui, Aventador J, kuris nuo eskizo iki gamybos modelio buvo sukurtas per šešias savaites, kiekvienas automobilis yra kruopščiai apgalvotas.

Reggiani teigia, kad svarbu, jog kiekvienas automobilis nebūtų tik dizaino pratimas, bet ir turėtų reikšmę prekės ženklui. Kiekvienas specialus modelis leidžia jų dizaino komandai mąstyti už rėmų, padedant išreikšti naujas prekės ženklo vizijos formas ir „pasakoti mūsų ateities viziją“.

Be to, kiekvienas automobilis turi unikalų verslo atvejį, nes pasiūla yra ribota tik kelių automobilių paklausa. Kai kuriais atvejais tai yra tie patys ištikimi savininkai, trokštantys naujausio ir geriausio Lamborghini. Pavyzdžiui, Reggiani atskleidė, kad asmuo, įsigijęs antrąjį Veneno numerį (iš trijų pagamintų), yra vienetinio Aventador J savininkas.

Galbūt labiausiai stebina šių laukinių gamybos automobilių kūrimo procesas. Daugeliu atvejų, kaip ir su Veneno, savininkai moka milijonus dolerių už automobilį, net jo nematę. Dar labiau stebina tai, kad kai kuriais atvejais net kompanijos generalinis direktorius Stephan Winkelmann nematė automobilių, kol jie nebuvo pristatyti.

Šie specialūs projektiniai automobiliai, tapę nauja prekės ženklo produktų asortimento dalimi, savo egzistavimą skolingi Reventon modeliui, kuris debiutavo 2008 metais kaip įspūdingai suprojektuotas Murcielago. Jų kaina siekė 2 milijonus dolerių, buvo pagaminta tik 20 vienetų.

Planuojant Gallardo pakeisiančio Huracan pristatymą Ženevos automobilių parodoje po kelių mėnesių, jei Reggiani laikysis savo pažado, naujas specialus projektinis automobilis greičiausiai pasirodys tik metų pabaigoje. Jis nespekuliavo, koks tai bus modelis, tačiau susijusioje diskusijoje patvirtino, kad ateityje galimas galinių ratų pavaros modelis. Iš tikrųjų, Reggiani sakė, kad jis yra „98 procentais tikras“, kad galinių ratų pavaros Lamborghini prisijungs prie produktų asortimento ateityje.

Daugiau informacijos apie automobilio poliravimą Kaune rasite čia.

https://autoplovykla.lt/en/car-dry-cleaning-vilnius/
https://alkestaauto.lt/prius-ikraunamas-hibridas-ruosiasi-oficialiai-debiutuoti-frankfurto-automobiliu-parodoje/
https://autounija.lt/niujorko-automobiliu-parodoje-debiutuos-kia-rio-ir-atnaujintas-soul/